ספריי ריח למשרד

כולנו מכירים את סוגי ספריי הריח האגרסיביים, אשר לאחר שימוש בהם, משאירים בחדר ניחוח כבד של בושם מתקתק, לעיתים עד כדי בחילה. אין ספק כי מסיבה זו, כאשר רובנו שומעים את הביטוי "ספריי ריח", הקונוטציה שלנו היא שלילית כמעט באופן אוטומטי. עם זאת, חשוב לדעת כי כיום, קיימים מגוון רחב של ניחוחות מעודנים בבקבוקי ספריי, המותאמים באופן ספציפי לבישום חללים, לרבות בתי עסק ומשרדים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ספריי ריח למשרד.

מהו ספריי ריח למשרד?
ספריי ריח למשרד הוא ספריי שמטרתו העיקרית היא לנטרל ריחות לא נעימים במשרד, ולפזר ריח מעודן ונעים בחלל החדר. חשוב להבין כי משרדים הם למעשה בתי עסק, אותם פוקדים אנשים רבים על בסיס יומיומי – לרבות לקוחות. בשל תחלופת האנשים הגבוהה במשרד, לעיתים קרובות עלולים להתעורר ריחות לא נעימים ברחבי העסק – עניין אשר עלול לייצר דעה שלילית על העסק בכלל ועל המשרד בפרט, הן בקרב הלקוחות והן בקרב העובדים במשרד. מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד על בישום איכותי ברחבי העסק – בעדיפות לכזה שגם יוכל לנטרל ריחות לא נעימים, כמו למשל ריחות של זבל, עובש, אבק, זיעה ועוד.

איך משתמשים בספריי ריח למשרד?
כיום קיימים מגוון של מכשירים או אביזרים, אשר באמצעותם ניתן להפיץ ריח נעים במשרד. עם זאת, המכשיר האיכותי, הנוח והחסכוני ביותר, הוא ככל הנראה מבשם חשמלי או אוטומטי, או בשמו האחר – מפיץ ריח חשמלי. המכשיר עובד כך שניתן להכניס אליו סוללות וספריי ריח המותאם ספציפית אליו, והוא מבשם עצמאית את החלל. את מרבית המכשירים הללו ניתן להגדיר כך שהם ישחררו כמות מדודה מספריי הריח לחלל המשרד בכל מספר שעות או דקות – לבחירת המשתמש. בדרך כלל, ככל שהמשרד יהיה גדול יותר, כך גם נבחר בתדירות בישום גבוהה יותר. לעומת זאת, עבור משרדים קטנים מאוד, תדירות בישום נמוכה יחסית לרוב תעשה את העבודה בצורה יעילה.

מהן העלויות של ספריי ריח למשרד?
על אף מה שנהוג לחשוב, ובשונה מפתרונות בישום חללים אחרים הקיימים כיום בשוק, העלויות של ספריי ריח למשרד הן נמוכות יחסית, ומסתכמות בכמה עשרות שקלים בודדים בחודש. עלות הרכישה הראשונית של המכשיר לרוב תסתכם בכמה עשרות עד כמה מאות שקלים בודדים (כתלות בגודל ואיכות המכשיר), ספריי הריח לרוב ישרת אותנו למשך כחודש ויעלה עשרות שקלים בודדים, ואילו את הסוללות נידרש להחליף רק לאחר כשלושה חודשים ועד חצי שנה.