מטהר אוויר לעסקים

אין ספק כי בתי עסק הם מקומות המתאפיינים בהוצאות רבות על בסיס חודשי, חלקן מהותיות מאוד לצורך המשך קיומו של העסק. עניין זה גורם לבעלי עסקים רבים לחשוב היכן ניתן לקצץ בהוצאות, כאשר לעיתים קרובות, הדבר הראשון שייפגע הוא רמת הניקיון בבית העסק. חשוב להבין כי על אף שההוצאות על הריח והניקיון נראות לעיתים חסרות טעם או מוגזמות, מדובר למעשה בהוצאות הכרחיות לצורך קיומו של העסק, שכן הן מעידות יותר מכל על הגישה של בית העסק כלפי עצמו, כלפי העובדים שלו וחשוב מכך – כלפי הלקוחות. כאשר לקוחות נכנסים לבית עסק מבולגן, מלוכלך או כזה שמדיף ריח רע – המסקנות שהם יסיקו על העסק לא יאחרו להגיע, והן לא יהיו טובות. מסיבה זו, ישנה חשיבות גדולה לשמירה על סביבה נקייה, נעימה וריחנית בבית העסק, שתיצור חזות ומיתוג של בית עסק יוקרתי ואיכותי. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מדוע ריח הוא עניין כל כך מהותי בבתי עסק?
חוש הריח שלנו הוא חוש עוצמתי ואינטואיטיבי. בדומה לחושים האחרים, מטרתו העיקרית היא לעזור לנו לפענח את העולם ואת הסביבה הקרובה שלנו, ולסייע לנו להבין מתי אנו מצויים בסכנה כלשהי. כאשר אנשים מריחים ריח רע, הריח אוטומטית מאותת להם על סביבה לא בטוחה, לא סניטרית ולא היגיינית. בקרב רוב האנשים, ריח רע ייצור תגובות פיזיות או נפשיות קשות, העשויות להתבטא במצב רוח ירוד, כאבי ראש ואף בחילות. כאשר לקוחות נכנסים לבית העסק שלנו, אנו רוצים לתת להם תחושה שמדובר בעסק נקי, איכותי ויוקרתי, וזאת על מנת לחזק את המיתוג של העסק שלנו ואת קשרי הלקוחות – אשר יסייעו לנו, בתורם, להגדיל משמעותית את ההכנסות שלנו.

כיצד נסייע לשמור על ריח טוב בחלל העסק?
למרבה הצער, מרבית מפתרונות הבישום הקיימים כיום בשוק לא מספקים מענה כולל ומקיף לבתי עסק, וכמו כן אינם מסוגלים לשמור על ריח טוב בחלל העסק בכל שעות היממה. בדיוק מסיבה זו, רצוי לרכוש מטהר אוויר לעסקים. מדובר במכשיר חשמלי חכם וחסכוני במיוחד, אשר מטרתו לבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן בכל שעות היממה, ללא כל התערבות או מאמץ מיוחד מצידנו. מטהר אוויר לעסקים פועל כך שמכניסים אליו סוללות וספריי ריח מיוחד המותאם למכשיר, וקובעים בכל כמה שעות או דקות הוא יבשם את החלל. באופן זה, החלל נותר מבושם בכל שעות היממה, וההוצאה על בישום העסק היא מסתכמת בכמה עשרות שקלים בודדים בחודש.