מטהר אוויר לשירותים

מטהר אוויר לשירותים הוא מוצר שכולנו מכירים, ולא בכדי: חדר השירותים הוא חדר אשר מטבע הדברים, מתאפיין בריחות לא נעימים. על מנת לשמר את הריח הטוב בחדר השירותים, לרוב נידרש למגוון פעולות בישום שונות, לעיתים קרובות על בסיס יומיומי ואף שעתי. מרבית מטהרי האוויר הנפוצים שכולנו מכירים כיום נמכרים בפורמט של בקבוק ספריי ריח, אותו יש להתיז לחלל חדר השירותים בכל פעם שאנו מעוניינים לבשם אותו. מעבר לעובדה שמדובר בפתרון בישום זמני ונקודתי (ומכאן שגם לא כל כך אפקטיבי), בשימוש תכוף מדובר בהוצאה לא קטנה בהתחשב בתועלת שהיא מספקת לנו. עם זאת, כיום קיים מטהר אוויר לשירותים מסוג מעט שונה, המאפשר לנו להותיר את חדר השירותים מבושם, ריחני ומנוטרל מריחות לא טובים בכל שעות היממה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו מטהר האוויר היעיל ביותר לחדרי שירותים?
אין ספק כי על מנת לשמור על ריח נעים בחלל חדר השירותים, יש לבשם אותו באופן קבוע. אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות מטהר אוויר חשמלי לשירותים. מדובר במכשיר חשמלי הפועל לרוב על בסיס סוללות, ומבשם את חלל חדר השירותים בפרקי זמן קבועים, בהתאם לאופן שבו הגדרנו אותו. באופן זה, חדר השירותים נותר ריחני ומבושם בכל שעות היממה, ומבלי שניאלץ להתיז את ספריי הריח באופן ידני. היתרון המשמעותי ביותר של מטהר אוויר לשירותים מסוג כזה, הוא שהוא מפיץ כמות מדודה בלבד מספריי הריח לחלל החדר. בניגוד למטהר אוויר לשירותים על בסיס ספריי רגיל, אותו יש להתיז עצמאית ומבלי שתהיה לנו שליטה מהותית על כמות הספריי המשתחררת ממנו, מטהר אוויר חשמלי מבשם את חלל חדר השירותים באופן מעודן ובלתי משתלט, וכן חוסך לנו בספריי הריח – ומכאן שגם בהוצאות הבישום.

כיצד מתקינים מטהר אוויר חשמלי בשירותים?
פעולת ההתקנה של מטהר האוויר החשמלי היא פשוטה ומהירה. כל שיש לעשות הוא לבחור את ספריי הריח שאנו מעוניינים בו (מבין מגוון בקבוקי הספריי המותאמים למכשיר) ולרכוש סוללות – כאשר לרוב, מדובר בסוללות אצבע פשוטות. לאחר מכאן, יש להכניס את ספריי הריח והסוללות לתוך המכשיר (קיים מקום ייעודי אליו ניתן להכניס אותם), ולהגדיר בכל כמה זמן נרצה שהמכשיר יפיץ ריח לחלל החדר. במרבית המכשירים קיים גם וו בגב המכשיר, המאפשר לתלות אותו בפינות אסטרטגיות בחדר. לאחר מכן – המכשיר יבשם את חדר השירותים באופן עצמאי לחלוטין, ומבלי שנידרש לאף פעולה נוספת.