מפיצי ריח אוטומטים

מפיצי ריח אוטומטים הם "הדבר הבא" בכל הנוגע לפתרונות בישום חללים. בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים בשוק, מפיצי ריח אוטומטים הם חסכוניים, יעילים ומבשמים את חלל החדר בכל שעות היממה, במינימום של מאמץ, הוצאה כספית או התעסקות מצידנו. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהם מפיצי ריח אוטומטים ואיך הם עובדים?
מפיצי ריח אוטומטים הם מכשירים חשמליים קטנים, המכילים מקומות ייעודיים להכנסת ספריי ריח וסוללות למכשיר. במרבית מפיצי ריח האוטומטים, קיימות הגדרות אשר באמצעותן יכול המשתמש לקבוע בכל כמה זמן ישחרר המכשיר כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר. באופן זה, המכשיר מבשם את החלל שבו הוא מותקן בכל שעות היממה, בפרקי זמן קבועים שהוגדרו מראש על ידי המשתמש. התוצאה הסופית היא חדר מבושם ונעים ונטרול ריחות רעים לכל אורך היום.

כיצד משתמשים במפיצי ריח אוטומטים?
השימוש במפיצי ריח אוטומטים הוא לרוב פשוט מאוד וקל. כל שיש לעשות הוא לבחור ספריי ריח (מתוך מגוון הריחות המותאמים למכשיר), לרכוש סוללות ולהכניס אותם למכשיר. במרבית מפיצי הריח האוטומטים, קיים וו תלייה בגב המכשיר, באמצעותו ניתן לתלות את המכשיר בקלות. לאחר הכנסת הסוללות וספריי הריח, כל שיש לעשות הוא להגדיר את תדירות הבישום – בהתאם לגודל החדר ועוצמת הבישום שנרצה, ומשם והלאה – המכשיר יעשה עבורנו את כל העבודה.

האם מפיצי ריח אוטומטים הם מכשירים יקרים?
מפיצי ריח אוטומטים הם אולי פתרון הבישום החסכוני ביותר הקיים כיום בשוק. למעשה, עלויות תחזוקת המכשירים הללו מסתכמות בכמה עשרות שקלים בודדים בחודש. במרבית המקרים, את ספריי הריח נידרש להחליף רק לאחר כחודש של שימוש אינטנסיבי במיוחד, ואת הסוללות – אחת לשלושה ועד שישה חודשים. עלות המכשיר עצמו בדרך כלל אינה גבוהה כלל, ומסתכמת בכמה עשרות שקלים או מאות שקלים בודדים – במידה ומדובר במכשיר גדול, מסיבי ומקצועי יותר. בכל מקרה, ביחס לפתרונות בישום אחרים, כמו למשל ספריי ריח ידני, פוטפורי, סבוני ריח, פניני ריח ועוד – מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד, אשר תסייע לנו לחסוך בהוצאות באופן משמעותי בטווח הארוך.

היכן רוכשים מפיצי ריח אוטומטים?
כיום, ניתן למצוא בקלות מפיצי ריח אוטומטים במרבית הפארמים, החנויות ואף ברשתות המזון השונות. עם זאת, אם ברצונכם לרכוש מכשיר איכותי אשר ישרת אתכם במשך שנים רבות, מומלץ לרכוש את מפיץ הריח מבתי עסק המתמחים באופן ספציפי במכשירים אלה – בין אם מדובר ביצרנים או משווקים.