מפיצי ריח חשמליים

מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים קטנים וחכמים, אשר מבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים לכל אורך היום, מבלי שנידרש כמעט לאף פעולה מצידנו. מדובר בפתרון בישום אידיאלי, הן עבור בתים פרטיים והן עבור בתי עסק שונים, לרבות משרדים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

כיצד מפיצי ריח חשמליים עובדים?
מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים אוטומטיים, אשר פועלים באופן עצמאי לחלוטין. כל שיש לעשות הוא לרכוש ספריי ריח המותאם למכשיר, להכניס לתוך המכשיר סוללות או לחבר אותו לחשמל (בהתאם לסוג המכשיר) ולקבוע את תדירות הבישום הרצויה. לאחר מכן, המכשיר יעשה עבורנו את כל העבודה, ויבשם את חלל החדר לכל אורך היום מבלי שנידרש לאף פעולה נוספת. במרבית המקרים, ספריי הריח ייגמר רק לאחר כחודש של שימוש רצוף ואינטנסיבי, ואילו הסוללות ישמשו אותנו למשך שלושה ועד שישה חודשים, ולפעמים אף מעבר לכך. מדובר בפתרון בישום נוח, פשוט וחסכוני מאוד.

על מה יש לתת את הדעת בעת רכישת מפיצי ריח חשמליים?
להלן כמה פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בעת רכישת מפיץ ריח חשמלי:
• החדר שבו נרצה להתקין את מפיץ הריח – לפני רכישת המכשיר, חשוב לתת את הדעת על החדר שבו יותקן מפיץ הריח החשמלי. עבור חדרים קטנים או בינוניים, מפיצי ריח חשמליים בגודל סטנדרטי יעשו את העבודה. לעומת זאת, עבור חללים גדולים במיוחד – ייתכן כי נידרש לרכוש מפיץ ריח גדול ומסיבי יותר, אשר יוכל לבשם את החלל בקלות וביעילות.
• ליין הניחוחות המותאמים למכשיר – חשוב להבין כי לא ניתן להכניס כל ספריי ריח לכל מפיץ ריח חשמלי. למעשה, לכל מכשיר יש ליין של ניחוחות במיכל ספריי, המותאם ספציפית למכשיר. מסיבה זו, טרם הרכישה, מומלץ לבדוק אילו ניחוחות מותאמים למכשיר ולוודא שהם אכן לטעמנו.
• צריכת החשמל של המכשיר – על אף שמרבית מפיצי הריח החשמליים הם חסכוניים מאוד בחשמל, מומלץ בכל זאת לבדוק על בסיס מה פועל המכשיר (סוללות או לחילופין חיבור ישיר לשקע) ומה צריכת החשמל שלו. עניין זה יאפשר לנו לחסוך משמעותית בהוצאות בטווח הארוך.
• מחיר – המחיר של מפיץ הריח לא צריך להיות גבוה במיוחד, שכן מדובר בפתרון בישום שמטרתו, בין היתר, היא להיות נגיש גם מבחינת המחיר. עם זאת, רצוי שלא להתפתות לרכוש מפיצי ריח חשמליים זולים מדיי, שכן לרוב, מכשירים אלה יתקלקלו מהר ולא יוכלו לשרת אותנו כהלכה לאורך זמן.