מטהר אוויר למשרד

משרדים הם בתי עסק אשר צריכים לשמור על חזות מקצועית, וכחלק מזה גם על הסדר והניקיון ברחבי המשרד. חשוב להבין כי משרד הוא מקום אותו פוקדים לקוחות על בסיס יומיומי, וכשהמשרד נראה רע, או חמור מכך – מדיף ריח לא נעים, העניין עלול להשליך על כל בית העסק ולגרום ללקוחות לברוח ממנו כמו מאש. אז איך שומרים על ריח רענן ונעים ברחבי המשרד? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

לפני הכל – קצת על חוש הריח
חוש הריח הוא חוש שרובנו לא נוטים לתת עליו את הדעת, אך עם זאת, מדובר בחוש מפותח ואינטואיטיבי למדיי, אשר נותן לנו אינפורמציה רבה על העולם שסביבנו. למעשה, לחוש הריח תפקיד משמעותי בכל הנוגע להתרעה מפני סכנות, זיהומים או סביבה לא בטוחה, ועל כן, אין פלא שאנשים רבים מפתחים תגובות קשות, הן פיזיות והן נפשיות, כלפי ריחות לא טובים. כך, למשל, ריח רע עשוי לגרום לדכדוך, מיגרנה, בחילות ובמקרים קשים יותר – אף הקאות של ממש. לעומת זאת, ריח טוב או רענן בדרך כלל יגרום לנו להרגיש נעים, הן פיזית והן נפשית, ולאותת לנו שאנו נמצאים בסביבה בטוחה והיגיינית.

כיצד שומרים על ריח טוב במשרד?
שמירה על ריח טוב, רענן ונעים בכל שעות היממה היא משימה קשה במיוחד, בכל חלל. במרבית המקרים, שמירה על ריח טוב דורשת מאיתנו מגוון של פעולות תחזוקה על בסיס יומיומי, וכמו כן הוצאת סכומי כסף לא מבוטלים על אמצעי בישום שונים. עם זאת, כיום קיים פתרון חדשני ומהפכני לעניין זה: מטהר אוויר למשרד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר בספריי ריח כמו זה שבו אנו משתמשים בבתי השימוש. מדובר, למעשה, במכשיר חשמלי קטן וחכם, שמבשם את חלל המשרד בכל שעות היממה באופן עצמאי לחלוטין.

כיצד מטהר אוויר למשרד עובד?
מטהר אוויר למשרד עובד באמצעות מנגנון מתוחכם, אך עם זאת פשוט: המכשיר החשמלי מכיל בתוכו מקום לספריי ריח וסוללות, וכמו כן כפתור או מנגנון, שבאמצעותו ניתן לקבוע בכל כמה דקות או שעות ישחרר המכשיר כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר. באופן זה, החדר נותר מבושם ונעים בכל שעות היממה, ובמינימום של מאמץ, פעולות תחזוקה או הוצאה כלכלית מצידנו. כל שיש לעשות הוא להחליף את ספריי הריח כשהוא נגמר (בדרך כלל, אחת לחודש) ואת הסוללות אחת לתקופה (בין שלושה ועד שישה חודשים).