מפיצי ריח לשירותים

מפיצי ריח לשירותים הם מוצר של חובה בכל חדר שירותים, גדול כקטן. מפיצי ריח אלה מאפשרים לנו לא רק לבשם את חדר השירותים, אלא גם לנטרל ריחות לא טובים, אשר מטבע הדברים מתעוררים בו. מסיבה זו, כמעט שלא קיים בית, משרד או בית עסק בו לא קיימים מפיצי ריח לשירותים. עם זאת, ההוצאות על בישום חדר השירותים עשויות להגיע לסכומים בלתי מבוטלים, מה גם שלעיתים קרובות, על מנת לשמר את הריח הטוב, אנו נדרשים להתעסק בבישום חלל חדר השירותים לעיתים תכופות. אז כיצד ניתן לבשם את חדר השירותים ביעילות, בעלות מינימלית ומבלי להשקיע בכך זמן ומאמצים רבים? לפניכם מידע שימושי, אשר יסייע לכם משמעותית בבישום חדר השירותים שלכם בכל שעות היממה.

אילו סוגים של מפיצי ריח לשירותים קיימים כיום?
בשל העובדה כי כמעט שאין אדם אשר אינו מחפש פתרונות ריח לחדר השירותים, כיום קיימים בשוק מגוון מפיצי ריח לשירותים – חלקם יעילים, חלקם פחות. המשותף לרוב מפיצי הריח הללו, הוא המחיר הגבוה שלהם והזמן שהם גובים מאיתנו. כך, למשל, מפיצי ריח לשירותים בדמות סבוני ריח אמנם עשויים לבשם את חלל חדר השירותים באופן נעים ומעודן, אך בד בבד, ידרשו מאיתנו תחזוקה בלתי פוסקת והוצאות בלתי מבוטלות – שכן על מנת לשמר את האפקטיביות שלהם, נידרש להחליף אותם בתדירות גבוהה יחסית. פניני ריח, דפי ריח ופוטפורי פועלים על עיקרון דומה ומבשמים את חלל החדר, אך מתקשים בנטרול ריחות לא נעימים. ספריי ריח ידני עשוי להיות פתרון יעיל, אך במרבית המקרים, הניחוח שלו אגרסיבי מדיי, מה גם שעל מנת לנטרל את הריחות הלא טובים – אנו נאלצים לבשם ידנית את חדר השירותים שוב ושוב, עניין הדורש מאיתנו התעסקות בלתי פוסקת. מסיבות אלה ועוד, מומלץ לרכוש מפיצי ריח לשירותים הפועלים על בסיס חשמלי.

מפיצי ריח חשמליים לשירותים
מפיצי ריח חשמליים לשירותים הם מכשירים קטנים ויעילים, אשר מבשמים את חלל חדר השירותים באופן כמעט עצמאי לחלוטין. מכשירים אלה פועלים לרוב על בסיס סוללות, ומכילים מקום ייעודי לספריי ריח לבחירת המשתמש (מבין מגוון הריחות המותאמים למכשיר). כל שיש לעשות הוא להכניס למכשיר ספריי ריח וסוללות (כאשר לרוב, מדובר בסוללות אצבע פשוטות) ולהגדיר את תדירות הבישום שלו. לאחר מכן, המכשיר יפיץ כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, בהתאם לאופן שבו הגדרנו אותו. באופן זה, חדר השירותים נותר מבושם ומנוטרל מריחות לא טובים בכל שעות היממה, בהוצאה ובהתעסקות מינימלית מצידנו.