בישום לחדרי שירותים

חדר השירותים הוא חדר שמטבע הדברים, עשוי להתאפיין בריחות לא נעימים. בדיוק מסיבה זו, קיימים היום מגוון של פתרונות בישום לחדרי שירותים, שמטרתם לסייע לנו לנטרל את הריחות הלא נעימים בחדר השירותים ולבשם אותו קלות בכל שעות היממה ובהתעסקות מינימלית ככל הניתן. לפניכם כמה מהפתרונות היעילים והחסכוניים ביותר כיום לבישום חדרי שירותים, אשר יהפכו את חדר השירותים שלכם לאחד החדרים שהכי נעים לשהות בהם בבית. לגזור ולשמור.

מפיץ ריח אוטומטי
מפיץ ריח אוטומטי הוא מכשיר חשמלי חכם וקטן, אשר פועל לרוב על בסיס סוללות. מפיץ הריח עובד כך שהוא מפיץ כמות מדודה מספריי הריח שנמצא בתוכו לחלל החדר, בפרקי זמן קבועים ובהתאם להעדפות המשתמש. באופן זה, מפיץ הריח מבשם את חדר השירותים ביעילות ומנטרל ריחות לא נעימים המתעוררים בו בכל שעות היממה.

מערכת ריח מקצועית
מערכת ריח מקצועית היא אמצעי בישום לחדרי שירותים, אשר דומה מאוד במהותו למפיץ הריח האוטומטי. ההבדל העיקרי בין שני מפיצי הריח הללו, הוא שמערכת הריח יכולה לבשם חללים גדולים יותר, וכן עוצמת הבישום שלה גבוהה יותר. עניין זה מאפשר לנו לבשם חדרי שירותים גדולים בקלות וביעילות.

מפיץ ריח באמצעות שמן ארומתרפי
מפיץ ריח באמצעות שמן ארומתרפי פועל גם הוא על בסיס חשמלי, אך בשונה ממפיץ הריח האוטומטי הרגיל אשר פועל על בסיס ספריי ריח, במפיץ ריח זה ניתן למלא שמן ארומתרפי לבחירת המשתמש. עניין זה לא רק מסייע לנו לבשם את חדר השירותים, אלא גם ליהנות מהיתרונות הנוספים שיש לשמנים ארומתרפיים להציע לנו. המכשיר מכיל תאורת אווירה רכה וטיימר, המאפשר לנו להגדיר את תדירות הפעילות שלו. ניתן להגדיר את המכשיר כך שיהיה פעיל ללא הפסקה במשך 6 שעות רצופות, כבוי, או לחילופין – פעיל לחצי דקה, כבוי לחצי דקה וחוזר חלילה. הגדרות אלה מסייעות לנו לחסוך משמעותית בצריכת החשמל.

מפיץ ריח באמצעות אוויר
מפיץ ריח באמצעות אוויר הוא פתרון נפלא לבישום לחדרי שירותים. מדובר במכשיר המופעל על ידי סוללה אחת, ומפיץ ריח לחלל החדר באופן קבוע וללא הפסקה, או לחילופין, בהפסקות זמן קצובות בהתאם להעדפת המשתמש. המכשיר פועל באמצעות מאוורר פנימי ומכיל חיישן תאורה ייחודי, אשר מפסיק את פעולת המכשיר כאשר הוא מזהה שהאור בחדר השירותים כבוי. באופן זה, המכשיר מייעל משמעותית את עניין צריכת החשמל, וחוסך לנו משמעותית בהוצאות על בישום חדר השירותים.